Zmiany wprowadzono z powodu: dołączenie pliku
Przetarg nieograniczony na dostawę wędlin
07.06.2011
Ruda Śląska, dnia 06 czerwca 2011r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA ZAMÓWIENIE PUBLICZNE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ
POWYŻEJ 14 000 EURO (ale poniżej progów unijnych)
Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” w Rudzie Śląskiej
41-704 Ruda Śląska, ul. Puszkina 7
tel. (032) 248 17 74 w.36
tel. (032) 248 13 55 w.36
ogłasza przetarg nieograniczony na :
Dostawę wędlin dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej.
Zakres zamówienia zgodnie z załączonym wykazem artykułów.
Termin realizacji zamówienia: 01.07.2011r – 31.12.2011r.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759z późniejszymi zmianami) i do oferty dołączą:
- oświadczenie w trybie w/w artykułów ustawy,
- aktualny odpis z rejestru działalności gospodarczej lub KRS,
- oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek w ZUS na dzień składania ofert,
- oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w US na dzień składania ofert,
- wykaz wykonanych dostaw o podobnym charakterze,
- dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie,
- oświadczenie dotyczące środków transportu,
- wymagane próbki wędlin
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego: DPS „Senior” w Rudzie Śląskiej, przy ul. Puszkina 7 pokój nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym.
Adres strony internetowej, na której zamieszczony będzie SIWZ: http://bip.dps-senior.pl/
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, przy ul. Puszkina 7, pokój nr 1 do dnia 14.06.2011r. godz. 1130
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, pok. nr 1
w dniu 14.06.2011r. o godz. 1200
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w oparciu o kryterium cenowe i jakość
• Cena - 80%
• Jakość 20%
Okres związania ofertą: 30 dni.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest p. Jolanta Kaczmarczyk.
Poniżej załączamy SIWZ w formacie PDF do pobrania
Publikacja dnia: 07.06.2011
Dokument oglądany razy: 495